صبرا
خانه / شیلنگ فشار قوی / شیلنگ فشار قوی هوای فشرده | فروش تجهیزات در ابعاد مختلف و امکانات بالا

شیلنگ فشار قوی هوای فشرده | فروش تجهیزات در ابعاد مختلف و امکانات بالا

شیلنگ فشار قوی هوای فشرده شیلنگی است که از پلاستیک ارتجاعی ساخته شده و برای انتقال سیالات مختلف در جهت انتقال نیرو به ماشین های هیدرولیک به کار می رود. سیستم های هیدرولیک دارای گشتاور نیروی بالایی نسبت به سیستم های مکانیکی می باشند و قادر هستند سیالات را با کمک مجموعه ای از شیلنگ ها به جاهای مختلفی منتقل کنند سیالات به دلیل اینکه فشرده نمی شوند می توانند نیروی بیشتری ر ا از این سمت شیلنگ به انتهای آن را انتقال دهند که با تعویض سایز شیلنگ می توان این نیرو را کم یا زیاد کرد. حال اگر بخواهیم شیلنگ فشار قوی پنوماتیکی را با شیلنگ های هیدرولیکی مقایسه کنیم می توانیم به این موضوع اشاره کنیم که در سیستم های پنوماتیکی هوا بایستی در یک مخزن فشرده شده و سپس مورد استفاده قرار گیرد که همین هوای فشرده باعث ورود مقداری ناخالصی و رطوبت داخل سیستم شده  و سبب خرابی بعضی از قطعات خواهد شد.شیلنگ فشار قوی هوای فشرده | فروش تجهیزات در ابعاد مختلف و امکانات بالا

تولید انواع شیلنگ هیدرولیک و ترموپلاستیک

تولید انواع شیلنگ هیدرولیک و ترموپلاستیک شیلنگ های هیدرولیک در انواع مختلفی تولید می گردند که می توانیم آنها را به صورت بدون بست٫ فشار ضعیف٫ فشار متوسط و فشار قوی تقسیم بندی کنیم.

شیلنگ های فشار ضعیف: شیلنگ های هیدرولیکی با فشار پایین معمولاً برای خط مکش و برگشت، خط تحویل ضد استاتیک و کاربردهای خلاء برای مایعات هیدرولیک نفتی و مبتنی بر آب بکار می رود، به خصوص در مواردی که مسیریابی سریع لازم بوده و همچنین شامل شیلنگ های برگشتی باشد.

شیلنگ فشار متوسط: این نوع از شیلنگ ها دارای یک یا دو سیم فولادی می باشند که در سیستم های خط برگشت و همچینن جهت انتقال سیالاتی با پایه نفتی مورد استفاده قرار می گیرند.

شیلنگ فشار قوی: با الطبع برای انتقال سیالات با فشار های بالاتر در صنعت از این نوع شیلنگ ها استفاده می شود. که در مورد شیلنگ هوای فشرده آن در بالاتر گفته شد. و فروش شیلنگ فشار قوی در فروشگاه های معتبر سراسر کشور نیز صورت می پذیرد.

معمولا قیمت شیلنگ فشار قوی با توجه به جنس و نوع و طول و میزان مورد نیاز شما تعیین خواهد شد که باید موارد مختلفی مورد بررسی قرار گیرد تا این مورد به صورت صحیحی تعیین شود.

 

قیمت اتصالات و شیلنگهای مربوط به هوای فشرده

قیمت اتصالات و شیلنگهای مربوط به هوای فشرده

قیمت اتصالات و شیلنگ های موبروط به هوای فشرده مانند: شیلنگ فشار قوی کارواش، شیلنگ گاز نسوز و انواع شیلنگ آب با توجه به نوع جنس و نوع کاربردشان بسیار متفاوت است و هنگامی که شما به مراکز و نمایندگی های عرضه این محصولات مراجعه می کنید با تنوع بسیار بالای از محصولات روبرو می شوید و شما می توانید، محصول مورد نیاز خود را با توجه به بودجه خود خریداری نماید.

مراکز و نمایندگی های بسیاری در سرتاسر کشور وجود دارند که شما می توانید از این طریق شیلنگ هوای فشرده، کنترل کننده ها و اتصالات را تهیه نماید.
انتخاب نمودن صحیح شیلنگ و اتصالات مورد نیاز خود قطعا می تواند موضوعی باشد که ذهن شما را درگیر نماید و به همین دلیل مسئولین فروش در این مراکز می توانند شما را یاری نمایند، تا علاوه بر اینن که محصول درست و متناسب کار خود انتخاب نماید، بلکه محصولی را با قیمت مناسب و با کیفیت بالا را برای فروش به شما پیشنهاد دهند.

 

واردات انواع شیلنگ های صنعتی هوای فشرده در سایز های مختلف و فشار قوی

واردات انواع شیلنگ های صنعتی هوای فشرده در سایز های مختلف و فشار قوی خرید خرید شیلنگ فشار قوی بر اساس موارد مختلفی صورت می پذیرد که از جمله آن می توان به قطر٫ مواد استفاده شده٫ طول و اتصالات اشاره کرد که با توجه به نوع مصرف شما بایستی ببینیم به شیلنگ کوتاه یا بلند نیاز دارید؟ یا اینکه می خواهید جنس این شیلنگ از PVC یا پلی اورتان یا نهایتا اینکه پلاستیکی باشد؟ و باید بدانید که پلی اورتان برای کارهای حرفه ای تر مناسب بوده و دارای انعطاف پذیری بالا می باشد و در صورتی که بودجه شما اجازه دهد می توانید از آن استفاده نمایید. یا اینکه از قطر شیلنگ های کوک٫ معمولی٫ بزرگ و در اینچ های مختف را باید متناسب با کار خود انتخاب نمایید.

جهت خرید و فروش انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی می توانید با ما ارتباط بگیرید:
شرکت شیلنگ صبرا
راه های ارتباط با ما:
mobile icon شماره تماس: 09191223482 (آقای معدن دار)
eitaa icon کانال ایتا شرکت: SabraHose@
telegram icon کانال تلگرام شرکت: SabraHose@

مطلب پیشنهادی

شیلنگ فشار قوی واترجت صنعتی | تهیه شیلنگ های کارواش از عالی ترین مواد اولیه

شیلنگ فشار قوی واترجت صنعتی  از پراستفاده ترین اجزای دستگاه واترجت صنعتی می باشد که در کارواش های فشار قوی بسیار استفاده می گردد. تهیه بهترین شیلنگ برای به

دیدگاهتان را بنویسید