صبرا
خانه / شیلنگ فشار قوی / شیلنگ فشار قوی رادیاتور | تامین انواع فراورده های پلیمری، لاستیکی و کامپوزیتی در ابعاد متنوع

شیلنگ فشار قوی رادیاتور | تامین انواع فراورده های پلیمری، لاستیکی و کامپوزیتی در ابعاد متنوع

امروزه شیلنگ فشار قوی رادیاتور در انواع خودروهای سواری و حمل و نقل دیده می شوند، این شیلنگ ها که علاوه بر خودروها در صنایع دیگر که با آب داغ تحت فشار سروکار دارند استفاده می‌شوند. شیلنگ فشار قوی رادیاتور توسط شرکت های تامین انواع فرآورده های پلیمری، لاستیکی و کامپوزیتی در ابعاد متنوع تولید می شوند. این محصولات باید از مواد درجه یک تولید شوند زیرا همیشه در تماس با مایع داغ و تحت فشار هستند. برای همین جهت استحکام بیشتر به آن نوعی نخ افزوده می شود.

شیلنگ فشار قوی رادیاتور | تامین انواع فراورده های پلیمری، لاستیکی و کامپوزیتی در ابعاد متنوع

توزیع انواع شیلنگ رادیاتور و بخاری در تهران

توزیع انواع شیلنگ رادیاتور و بخاری در تهرانشیلنگ های رادیاتوری و انواع شیلنگ های تحت فشار، در تهران توسط شرکت‌ ها و فروشندگان متفاوتی توزیع می شوند. یکی از توزیع کنندگان این محصول، فروشگاهای لوازم یدکی خودرو، هستند که به صورت جزئی این شیلنگ ها را می‌فروشند. تنوع شیلنگ های رادیاتور و بخاری زیاد است و هر ماشینی نوع خاصی با اندازه ای متفاوت را نیاز دارد، به همین دلیل نیاز است که یک فروشنده موفق انواع مدل و نمونه های این محصول را موجود داشته باشد.

گروه دیگر توزیع کننده این محصول، شرکت های واسطه ای اند که با تولید کنندگان این شیلنگ ها در ارتباط هستند و به صورت عمده به فروش این شیلنگ ها مشغولند. این فروشندگان علاوه بر فروش داخل تهران به فروش شیلنگ رادیاتور به صورت عمده در شهرستان ها هم فعالیت می‌کنند.

قیمت شیلنگ جات اتومبیل های ایران خودرو و سایپا

لیست قیمت شیلنگ جات اتومبیلهای ایران خودرو و سایپا معمولا فروشندگان شیلنگ های رادیاتور و کلا همه مدل شیلنگ های قابل استفاده در اتوموبیل از طریق لیست قیمت‌ هایی به اطلاع مصرف کننده این محصولات می‌رسد. تولید کنندگان شیلنگ های ایران خودرو و سایپا از طریق تولید شیلنگ های با کیفیت استاندارد محصولات خود را به صورت عمده و به روش های مختلف به کل کشور ارسال می‌کنند، قیمت شیلنگ جات به عوامل مختلفی از قبیل نوع شیلنگ، اندازه شیلنگ و جنس شیلنگ بستگی دارد به عنوان مثل قیمت شیلنگ بخاری سمند به نسبت قیمت شیلنگ رادیاتور زانتیا از قیمت کمتری برخوردار است زیرا اندازه و جنس آن ضعیف تر است. برخی محصولات شیلنگ جات که توسط فروشندگان این محصول ارائه می شود عبارتند از:

  • شیلنگ بنزین پراید انژکتور
  •  شیلنگ بخاری سمند
  •  شیلنگ رادیاتور زانتیا
  • جنت رادیاتور پراید
  • شیلنگ خروجی آب

تولید شیلنگ رادیاتور ،شیلنگ صنعتی ، خانگی و کشاورزی

تولید شیلنگ رادیاتور ،شیلنگ صنعتی ، خانگی و کشاورزیشرکت های زیادی به تولید انواع شیلنگ های رادیاتور، شیلنگ صنعتی، خانگی و کشاورزی مشغول فعالیت هستند. یکی از این کارخانه های، شرکت شیلنگ بنیامین است که در زمینه تولید شیلنگ های خودرو فعالیت می‌کند. البته تولید کنندگان زیادی هستند که انواع شیلنگ های تحت فشار با مقاومت بالا تولید می‌کنند. جنس و نوع ساخت هر نوع شیلنگ بسته به سیالی که قرار است در آن عبور کند متفاوت است.

این تولید کنندگان از طریق تولید انواع شیلنگ با گرید های مختلف به فروش و توزیع آن مشغول هستند، بیشترین مصرف این شیلنگ ها در کشاورزی استفاده می شوند و در آبیاری تحت فشار بیشترین کاربرد را دارد. جنس این شیلنگ ها به دلیل اینکه تحت فشار آب و هوای داغ خورشید هستند باید از مواد درجه یک باشد تا بتوان چندین سال از آن استفاده کرد.

فروش شیلنگ هیدرولیک فشار قوی مدل BPY1-32-410

فروش شیلنگ هیدرولیک فشار قوی مدل BPY1-32-410فروش شیلنگ هیدرولیک فشار قوی مدل BPY1_32_419 از مراکز مختلفی صورت می گیرد. این نوع شیلنگ مورد استفاده در مزدا ۳ و مناسب رادیاتور و بخاری آن است. از روش های مختلف می توان این محصول را خریداری کرد.

خرید از طریق سایت های اینترنتی این محصول یکی از راه های خرید این کالا محسوب می شود، بسیاری از سایت های فروش اینترنتی لوازم یدکی به فروش شیلنگ هیدرولیک فشار قوی مدل مزدا ۳ مشغول هستند. روش دیگر خرید از طریق فروشگاهای بزرگ لوازم یدکی است، که در هر شهری ممکن است یافت شود.

کلا در خرید شیلنگ های لاستیکی و فشار قوی به جنس و شرکت سازنده‌ی آن توجه شود و از خرید اجناس بدون نام و نشان خوداری شود.

 

جهت خرید و فروش انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی می توانید با ما ارتباط بگیرید:
شرکت شیلنگ صبرا
راه های ارتباط با ما:
mobile icon شماره تماس: 09191223482 (آقای معدن دار)
eitaa icon کانال ایتا شرکت: SabraHose@
telegram icon کانال تلگرام شرکت: SabraHose@

مطلب پیشنهادی

شیلنگ صنعتی فشار قوی| فروش شیلنگ در برندهای مختلف با قیمت مطلوب

شیلنگ صنعتی فشار قوی یکی از نمونه های تولیدی شیلنگ های صنعتی است که در مراکز مختلفی مانند کارواش، کاربرد دارد. فروش شیلنگ در برندهای مختلف با قیمت مطلوب، توسط ن

دیدگاهتان را بنویسید