صبرا
خانه / شیلنگ آب / پخش سراسری شیلنگ آب کشاورزی قطره ای

پخش سراسری شیلنگ آب کشاورزی قطره ای

شیلنگ یکی از ابزار های پر کاربرد در زندگی روزمره و صنعت است و به دلیل کاربردهای مختلفی که دارد جنس آن متفاوت است و کاربرد ویژه ی آن در صنعت کشاورزی باعث افزایش تقاضا و استفاده از شیلنگ شده است.شیلنگ آب کشاورزی قطره ای نوعی از این محصول است که جنس و طراحی ویژه ای دارد و پخش سراسری آن در سایت های فروش این محصول با قیمت کاملا مقرون به صرفه انجام می شود.

 

پخش سراسری شیلنگ آب کشاورزی قطره ای

 

ویژگی های انواع شیلنگ آب کشاورزی

 

ویژگی های انواع شیلنگ آب کشاورزی

 

شیلنگ آب کشاورزی انواع مختلفی دارد که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند و با شیلنگ هایی که در منزل می بینیم کاملا متفاوت هستند. برای نمونه شیلنگ آب قطره ای به صورت ژله ای وجود دارد که برای آبیاری نهال و درخت، گیاهان بوته ای و غیره کاربرد دارد و برای صرفه جویی در مصرف آب در مزارع انبوه که گاهی با کمبود آب مواجه می شوند بسیار مفید و کارآمد است.

انواع شیلنگ آبیاری از جنس پلی اورتان، پی وی سی، پلی اتیلن و نایلون ساخته می شوند و چون در مزارع و زمین های کشاورزی دائم زیر نور آفتاب هستند، در برابر اشعه نور خورشید و حرارت بسیار مقاوم اند، این محصولات همچنین در برابر فشار آب و ترکیدگی تحمل بالایی دارند. بعضی از آن ها مانند شیلنگ کشاورزی ضد اسید در برابر مواد اسیدی و شیمیایی مقاومت بسیار زیادی دارند و کشاورز با وجود این نوع شیلنگ با خیال راحت مزارع خود را سم پاشی و کود دهی می کند. بیشتر شیلنگ های آب کشاورزی نرم و قابل انعطاف هستند، به راحتی قابل نصب کردن و جمع کردن می باشند.

 

فروش شیلنگ آبیاری بارانی

 

فروش مستقیم شیلنگ آبیاری بارانی

 

آبیاری بارانی نوعی از روش های آبیاری نوین است که برای زمین های شیب دار مناسب است و در این روش از شیلنگ مخصوص آبیاری بارانی استفاده می شود و نیازی نیست که مزرعه کاملا یکنواخت و مسطح باشد، چون این شیلنگ ها مانند فواره و باران عمل می کنند و آب را به تمام قسمت های زمین می پاشند. شیلنگ آبیاری بارانی که لوله پی فلکس نیز نامیده می شود از جنس پلی اتیلن است که مقاومت فوق العاده ای دارد و به دلیل انعطاف پذیر بودن، قابلیت جمع کردن پس از تمام شدن کار آبیاری را دارد.

قیمت شیلنگ آبیاری بارانی نسبت به کارایی فوق العاده آن بسیار مناسب است و فروش مستقیم این محصول در سایت های عرضه کننده آن انجام می شود که نمایندگی ها و صاحبان این سایت ها با حذف واسطه شرایط خرید خوبی برای مصرف کننده ایجاد کرده اند. شما می توانید با مراجعه به این سایت ها، این نوع شیلنگ کشاورزی را در هر متراژی که لازم دارید سفارش دهید و با قیمت استثنایی خرید کنید و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

جهت خرید و فروش انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی می توانید با ما ارتباط بگیرید:
شرکت شیلنگ صبرا
راه های ارتباط با ما:
mobile icon شماره تماس: 09191223482 (آقای معدن دار)
eitaa icon کانال ایتا شرکت: SabraHose@
telegram icon کانال تلگرام شرکت: SabraHose@

مطلب پیشنهادی

قیمت انواع شیلنگ آب خارجی

قیمت انواع شیلنگ آب خارجی

شیلنگ آب خارجی یک محصول حیاتی است که برای انتقال آب از یک منبع به …

دیدگاهتان را بنویسید