صبرا
خانه / شیلنگ فشار قوی / شیلنگ فشار قوی GOMAX سایز DN4 | تهیه شیلنگ ایتالیایی با پلیمر انعطاف پذیر و مقاومت بالا

شیلنگ فشار قوی GOMAX سایز DN4 | تهیه شیلنگ ایتالیایی با پلیمر انعطاف پذیر و مقاومت بالا

شیلنگ فشار قوی GOMAX سایز DN4 کاربردهای بسیاری دارد. این شیلنگ برای ارسال گاز به کنترل کننده های فشار و روغن مورد استفاده قرار می گیرد. از مشخصات و ویژگی های کاربردی این محصول می توان به مقاومت بالای آن که به دلیل سه لایه بودن آن است اشاره کرد. که لایه اول آن جنس پلیمر ترموپلاستیک و دوم پلیمر انعطاف پذیر و سوم روکش ترموپلاستیکی در دورنگ مشکی و نارنجی است و ساخت کشور ایتالیا می باشد. این شیلنگ ها قابل استفاده به جای لوله هستند. بدلیل مقاومت و انعطاف پذیری محصولات ایتالیایی بیشترین واردات ایران از این کشور انجام می شود.

 

شیلنگ فشار قوی GOMAX سایز DN4 | تهیه شیلنگ ایتالیایی با پلیمر انعطاف پذیر و مقاومت بالا

 

عرضه کننده انواع شیلنگ های فشار قوی ، صنعتی

عرضه کننده انواع شیلنگ های فشار قوی ، صنعتی

عرضه کننده انواع شیلنگ های فشار قوی، صنعتی سعی می کند  بهترین محصول را به دست مشتری برساند. این شیلنگها در دو نوع شیلنگ هیدرولیک و انواع شیلنگ فشار قوی پنوماتیک تولید و به فروش می رسد.

این محصول در مدل هایی از جمله نخ دار، سیم دار، فشارقوی، هیدرولیک، پنوماتیک و مواد غذایی تولید و به بازار عرضه می شود. که برخی از آنها برای انتقال مایع با فشاربالا در محیط های خطرناک مثل معادن و تونل ها استفاده می شوند.

عرضه کننده های شیلنگ فشار قوی با فروش محصولات متنوع و مطابق نیاز مصرف کننده و ارائه کاتالوگ شیلنگ هیدرولیک رضایت مشتری را جلب می کنند، و با اینکار بازار فروش خود را بالا می برند.

قیمت شیلنگ ها نسبت به کیفیت و کارایی که دارند متفاوت هستند. مثلا شیلنگ هیدرولیک ارزان مقاومت کمتری دارد که در راه سازی و پتروشیمی و صنایع غذا و دارو استفاده می شوند.

 

قیمت شیلنگ فشار قوی گومکس سایز DN4

 

قیمت شیلنگ فشار قوی گومکس سایز DN4

 

قیمت شیلنگ فشار قوی گومس سایز DN4 بدلیل کیفیتی که دارد بالا است. این محصول ساخت ایتالیا از استاندارهای جهانی برخوردار است.

یکی از انواع شیلنگ هیدرولیک گومکس است که قطری ۶ میلی متری دارد و برای انتقال گاز استفاده می شود، از آن برای اتصال دو سر شیلنگ به هم از بست های محکم استفاده می شود.

بعضی کشورها بدلیل اینکه توان ساخت این تجهیزات را ندارند مجبور به واردات آن هستند، که ممکن است در این میان هزینه هنگفتی برای استفاده از این محصولات پرداخت کنند.

قیمت این تجهیزات مصرفی با توجه به تورم و متغیر بودن قیمت دلار متفاوت است و روند افزایشی دارد. پس مشتری با مشاوره و مطابق با نیازش می تواند محصولی که می خواهد را خریداری کند.

 

تولید شیلنگ های منجید دار فشار قوی

 

تولید شیلنگ های منجید دار فشار قوی

 

تولید شیلنگهای مجیک دار فشارقوی می تواند برخی از نیاز مصرف کننده را تامین کند. خرید شیلنگ هیدرولیک از نوع مجیک دار می تواند گزینه خوبی برای مشتریانی باشد که قصد شست و شو و تمیزکردن دارند.

تولید کننده های این محصولات ویژگی های خاص و کاربردی را برای آنها در نظر گرفته اند از جمله: مقاومت، تغییر طول آنها، قیمت مقرون بصرفه و رنگ بندی متنوع.

امروزه با استقبال بیشتر و مصرف بالاتر مردم  تولید این محصولات روند افزایشی دارد. و هر کشوری تلاش می کند علاوه بر تامین نیاز داخل در بازار جهانی هم تجارتی داشته باشد.

فروش شیلنگ هیدرولیک بدلیل کاربردهای صنعتی که دارد به اقتصاد کشور کمک می کند و زمینه اشتغالزایی را هم فراهم می کند.

 

پخش کننده شیلنگ فشار قوی پنوماتیک در تهران

پخش کننده شیلنگ فشار قوی پنوماتیک در تهران

پخش کننده شیلنگ فشار قوی پنوماتیک در تهران در حال فعالیت است. برخی از این مراکز پخش، محصول خود را به صورت عمده از تولید کننده ایرانی میخرند.

پخش کننده ها این تحهیزات را از برخی کشورها خصوصا ایتالیا که محصولات صنعتی با کیفیت دارد وارد کشور می کنند و سپس آن ها را با قیمت بالاتر به بازار داخل عرضه می کنند.

در واقع پخش کننده واسطه ای بین مصرف کننده و تولید کننده است. مقایسه قیمت تجهیزات  داخلی و خارجی خود بیانگر کیفیت این محصولات است.  مثلا قیمت شیلنگ هیدرولیک خارجی خیلی بالاتر از مدل ایرانی آن است.

تولید کننده های ایرانی هم تلاش می کنند با بکارگیری تکنولوژی و کادر مجرب بتوانند محصولاتی مرغوب و باکیفیت تولید کنند و با برندهای برتر دنیا رقابت کنند.

جهت خرید و فروش انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی می توانید با ما ارتباط بگیرید:
شرکت شیلنگ صبرا
راه های ارتباط با ما:
mobile icon شماره تماس: 09191223482 (آقای معدن دار)
eitaa icon کانال ایتا شرکت: SabraHose@
telegram icon کانال تلگرام شرکت: SabraHose@

مطلب پیشنهادی

شیلنگ فشار قوی واترجت صنعتی | تهیه شیلنگ های کارواش از عالی ترین مواد اولیه

شیلنگ فشار قوی واترجت صنعتی  از پراستفاده ترین اجزای دستگاه واترجت صنعتی می باشد که در کارواش های فشار قوی بسیار استفاده می گردد. تهیه بهترین شیلنگ برای به

دیدگاهتان را بنویسید